[O2] O1 Tout TDI VS O2 TDI Prześwit

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • glapsson
    Classic
    • 2012
    • 6

    [O2] O1 Tout TDI VS O2 TDI Prześwit

    FL-kę na to barachło????? Słuszny kierunek :hura
    Niestety jesteś jedynie drugi... :diabelski_usmiech A może aż...

    Sprawdź mi zaraz czy masz matę grodziową pod maską....
  • WiktorBiernacki
    Classic
    • 2011
    • 32

    #2
    [O2] O1 Tout TDI VS O2 TDI Prześwit

    Witam
    Tak się zdarzyło że stałem się ofiarą bardzo małego prześwitu jaki ma O1 Tour dla silnika 1,9 TDI
    Chodzi o to że podczas jazdy na lekkich nierównościach - asfalt podniesiony przez korzenie drzew uderzyłem miską olejową o coś co musiało wystawać z drogi - może auto trochę zanurkowało połamały się plastiki miską pękła i wylał się olej.

    Chciałem was zapytać jak to jest z prześwitem w O2 2.0 TDI Czy nadal jest on tak mały czy udało im się podnieść ten silnik lekko do góry
    I Co można zrobić aby osłonić tę miskę.

    Pytam bo powiem że z tak małym prześwitem to nie da się jeździć po naszych drogach.

    Wiktor
    TDI

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      w O2 nie ma z tym najmniejszego problemu.
      nic nie trzeba osłaniać.
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Mam dodatkowo pakiet na bezdroza i plyta po 130kkm nie wyglada na porysowana, co mialo miejsce z plastikowa w OI TDI.

        Generalnie zawsze mozna zalozyc, wtedy jezdzi sie juz na zupelnym luzie, ale jakiegos "musu" nie ma.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #5
          Zamieszczone przez Maicroft
          Generalnie zawsze mozna zalozyc
          no ale to chyba jak ktoś jeździ na ryby, zrobiłem O2 grubo ponad 200kkm i żadnych problemów z tym nie ma, po prostu nie ma się nad czym zastanawiać
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Ryby, nie ryby.

            Jak widze zima te garby lodu na srodku to czasem sie zastanawiam jak to omijac. Druga sprawa od zeszlego roku w mojej okolicy jest remont drogi :lol:


            Problem miski to sie w OI bral z czego innego. Przy hamowaniu przod szedl strasznie w dol, tu juz nie nurkuje i problemu nie ma.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • t271828
              Elegance
              • 2008
              • 928

              #7
              Zamieszczone przez Maicroft
              Problem miski to sie w OI bral z czego innego. Przy hamowaniu przod szedl strasznie w dol, tu juz nie nurkuje i problemu nie ma.
              Nie tylko przy hamowaniu, zdarza mi sie przyhaczyc (mimo pakietu) jadac pod gore, to auto ma po prostu miekkie i dosc niskie zawieszenie.

              Komentarz

              • krzysiek13
                L&K
                • 2010
                • 1155

                #8
                Zamieszczone przez t271828
                to auto ma po prostu miekkie i dosc niskie zawieszenie.
                Miękkie owszem, ale niskie to ono nie jest. Wszystko stoi dosyć wysoko oprócz silnika i przedniego zderzaka.
                Octavia

                Komentarz

                • adaś
                  Elegance
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 876
                  • Volkswagen

                  #9
                  WiktorBiernacki,

                  Załóż sobie płytę stalową. Nie jest to mały wydatek, ale może uchronić przed rozwaleniem michy i przykrymi tego konsekwencjami. Do tego można pokusić się też o tulejki podwyższające zawias z przodu.

                  Wszystko stoi dosyć wysoko oprócz silnika i przedniego zderzaka.
                  Jak dla mnie była to zasadnicza wada O1
                  Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                  a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                  Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                  O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                  Komentarz

                  • krzysiek13
                    L&K
                    • 2010
                    • 1155

                    #10
                    Zamieszczone przez adaś
                    Jak dla mnie była to zasadnicza wada O1
                    No bo to jest wada i to paskudna
                    Octavia

                    Komentarz

                    • t271828
                      Elegance
                      • 2008
                      • 928

                      #11
                      Zamieszczone przez krzysiek13
                      Wszystko stoi dosyć wysoko oprócz silnika i przedniego zderzaka.
                      No i wystarczy

                      Komentarz

                      • adaś
                        Elegance
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 876
                        • Volkswagen

                        #12
                        WiktorBiernacki,

                        U mnie w O1 b. pomogła też wymiana amortyzatorów na Kayaba Excel-G. Auto nie dobijało tak do gleby na nierównościach i ogólnie b. poprawiły się właściwości jezdne. Nie wiem jaki masz przebieg, ale na naszych drogach
                        srednio po ok. 150tys km amortyzatory nadają się do wymiany.
                        Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                        a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                        Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                        O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                        Komentarz

                        • WiktorBiernacki
                          Classic
                          • 2011
                          • 32

                          #13
                          Witam
                          Dzięki wszystkim za sugestie PocieszyliśCie mnie że w O2 już wszystko w normie
                          A co do toura to odliczam tygodnie do odbioru O2 więc się wstrzymam z wygłupami

                          Ale potwierdzam w O1 to jest spory problem

                          Pozdrawiam i zamykamy wątek
                          TDI

                          Komentarz

                          • locaj85
                            Rider
                            • 2009
                            • 482

                            #14
                            w o 1 też mialem ten problem i zbudowałem czołg :d


                            w o2 fl nie ma najmnijeszego problemu a skakałem juz z roznych hopek

                            Komentarz

                            • sew1981
                              RS
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2009
                              • 10917
                              • Fiat

                              #15
                              temat wałkowany sto razy z osłonami w OI. Poprostu auto jest tak dziwnie zaprojektowane z przodu, że cięższe silniki siedzą na glebie na ori zawieszeniu z przodu. Każde tdi musi w OI iść w góre, przez zestaw na bezdroża lub inne sprężyny i amory. Inaczej się rozwala michę po jakimś czasie. W OII nikt z tym problemu nie, poprostu lepsza konstrukcja przodu.

                              Komentarz

                              • astw
                                Ambiente
                                • 2011
                                • 107

                                #16
                                Czy wada zbyt niskiego zawieszenia miski olejowej w OI jest jakoś likwidowana na gwarancji? Poprzez montaż zabezpieczeń?

                                Komentarz

                                • krzysiek13
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1155

                                  #17
                                  Zamieszczone przez astw
                                  Czy wada zbyt niskiego zawieszenia miski olejowej w OI jest jakoś likwidowana na gwarancji? Poprzez montaż zabezpieczeń?
                                  Nie :lol: Trzeba uważać albo się zabezpieczać na własną rękę :szeroki_usmiech
                                  Octavia

                                  Komentarz

                                  Pracuję...